Navigatie

★ Retourneren

Is het artikel toch niet helemaal wat je in gedachten had? Dat kan gebeuren! Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief (eventuele) verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Sambi Woon & Mode Accessoires geretourneerd worden. Voeg het formulier herroeping dat je hieronder kunt downloaden bij je retour toe.

Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@sambi.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. 

Retouradres:

 Sambi Woon & Mode Accessoires
Vinkendaal 91
2914 EM  Nieuwerkerk aan den IJssel

Je kunt het formulier herroeping hier downloaden. 

Product ruilen?
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@sambi.nl of WhatsApp 0657582222. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op (info@sambi.nl of WhatsApp 0657582222). We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Klachtenregeling
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sambi.nl. Leidt dit niet tot een oplossing? Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

© 2013 - 2018 Sambi Woon en Mode Accessoires | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel